Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Michaela Křížková - ostravská modelka

Michaelo, považuješ se za modelku? Hezká otázka na začátek. Myslím si, že oslovení "modelka" je dost silné slovo a člověk si musí opravdu zasloužit vůbec takovéto oslovení dostat. Vím, že dělám hodně činností, které se "modelce" podobají či jej znázorňují, takže tohle musí posoudit jiní.

Účastnila si se několika soutěží MISS, která ti nejvíce pomohla?

Ano, ano to je pravda. Doma mám 5 titulů krásy a překrásných 5 pomalu rezavějících korunek. Nejvíce mi pomohla moje první soutěž a to IMiss 2010 pořádaná v Praze. Byl to první krůček, který mě nastartoval mít odvahu zkoušet nové věci.

Máš za sebou celou řadu modelingových zkušeností, jak je složité být modelkou?

Zkušeností mám mnoho a doufám že budou ještě další, poněvadž pomáhají člověku se stále zdokonalovat a pracovat sám na sobě. Nevím, jak to mají ostatní slečny modelky, ale pro mě je to jedna z nejkrásnějších věcí, které mi zpestřují život a jsem za ně hrozně ráda. Někdy je to zábavná práce a jindy tvrdá práce plná dřiny a odříkání. V modelingu nemáte nic zadarmo.

Studuješ na vysoké škole v Ostravě, jak jde modeling a škola dohromady?

Ano, studuji na Vysoké škole báňské v Porubě a doufám že se podaří navázat na další dva roky studia. Škola a modeling se dají skloubit úplně v pohodě. Po večerech se učíte, píšete seminárky a během dne lítáte, fotíte a pracujete. Prostě nikdy se nenudím a mám stále co dělat, takže doufám, že to ještě nějaký čas vydrží.

Co z tebe bude?

Co ze mě bude? Na tuhle otázku neumím sama odpovědět. Myslím, že většina lidí co vystudují vysokou školu, tak většinou se věnují úplně jiné práci, než jaký obor například vystudovali, takže opravdu nevím. Sama jsem hrozně zvědavá a napjatá kam mě život zavane, čím budu, kde budu a s kým budu. Tudíž se nechám překvapit.

Zpět k modelingu, máš za sebou učinkování v klipech, je to složitější než být jen před objektivem?

Mám za sebou natáčení videoklipu s Davidem Steelem a Martinou Balogovou v songu "Náhrdelník" a pak další promo videa, spoty a teď i sportovní reklamy. Sama jsem se moc těšila na první natáčení, ale musím uznat, že se jedná o velice náročnou práci. Určitě je to mnohem složitější než focení, poněvadž celý den musíte být ready, některé scény se točí i 20x a i když vás to maximálně už štve, tak musíte zatnou zuby a pokračovat, jako ten nejlepší. Opravdu obdivuji herce, kteří natočí celovečerní film. Sranda to vážně není, takže klobouk dolů.

Co ráda fotíš?

Sama nevím ráda fotím nové věci, nové témata v různých prostředích. Je to velice zajímavé a nabíjející, takže ať fotím cokoliv dávám do toho ze sebe vše a užívám si to.

Je složité najít si fotografa který fotí dle tvých představ?

Určitě je velice těžké najít správného fotografa, který fotí přesně tak, jak si představujete a hlavně umí zachytit správné momenty vaší jedinečnosti. Jakmile fotograf a modelka jsou na stejné vlně, je vyhráno.

Dá se v modelingu v Ostravě udělat díra do světa?

To si nemyslím. Je určitě možné díky modelingu a fotomodeligu dostat v Ostravě zajímavé nabídky práce či focení, ale díru do světa asi neuděláte. Možná má někdo jiný názor, ale já si myslím že ne.

Jaký projekt by tě lákal, co by si ještě chtěla dělat? Co ty a životospráva? Jaké máš neřesti?

Lákají mě projekty kde se fotí šperky. V tomto případě se skloubí krása modelky a šperků, což je pro mě dokonalá kombinace a určitě reklamy.

Co se týče životosprávy jím jako každý jiný a občas si dopřeji i bramborový knedlík. Neomezuji se, ale musím na sobě makat, takže všichni co mě znají ví, že běhám. Moje velká neřest jsou "kolínka", prostě cokoliv sladkého hlavně dinosauři Harribo.

Jak zvládáš obletování od chlapů?

Úplně v pohodě. Většinou je slušně odpálkuji, nebo jim dám lekci slušného chování. To v případě, když se jedná o zadané kluky, kteří zvou na rande druhé slečny a zvyšují si tím své ego. Tohle opravdu nemusím a je mi líto jejich slečen.

Poznávají tě na ulici neznámí lidé?

Ano a je to velice příjemné. Mnohokrát se mi stalo, že jsem měla práci, hostess či něco jiného a lidi se na mě usmívali a já nevěděla proč. Později z nich vypadlo "ty jsi ta miss že?". Tak to jsou opravdu momenty, kdy vás zahřeje u srdíčka a víte, že vaše práce není zbytečná. Moc si toho vážím.

Děkuji za rozhovor – Pavel Hrejsemnou

Autor: Pavel Hrejsemnou | čtvrtek 8.1.2015 13:12 | karma článku: 7,62 | přečteno: 1022x
  • Další články autora

Pavel Hrejsemnou

Partnerský vs. singl život: Jaký je rozdíl v osobním rozvoji?

Osobní rozvoj je neustálým procesem, který nám pomáhá stát se lepšími verzemi sami sebe. V životě se setkáváme s různými vztahy, ať už jsou partnerské nebo singl,

13.11.2023 v 13:58 | Karma: 7,99 | Přečteno: 373x | Diskuse| Ona

Pavel Hrejsemnou

Paradoxem je, že ti, kteří mají ty největší problémy, utěšují ty, kteří si neustále stěžuj

Učení se z paradoxu utěšování a stěžování si! V životě se často setkáváme s paradoxními situacemi, které nám mohou poskytnout cenné lekce a přehodnotit náš pohled na svět.

7.11.2023 v 8:37 | Karma: 13,30 | Přečteno: 295x | Diskuse| Ona

Pavel Hrejsemnou

Být důležitý je věcí ega, být šťastný je věcí duše

Oduševnění nad egem V dnešním hektickém světě může být snadné zaměňovat důležitost a úspěch za cestu k štěstí.

6.11.2023 v 9:48 | Karma: 13,65 | Přečteno: 165x | Diskuse| Ona

Pavel Hrejsemnou

Když člověk pochopí smysl života, přestane spěchat a váží si každé chvíle

Život je cesta plná neznámých, výzev a překvapení. Často se snažíme najít smysl a hloubku v našem životě, hledáme štěstí, lásku a naplnění.

2.11.2023 v 8:51 | Karma: 20,96 | Přečteno: 304x | Diskuse| Ona

Pavel Hrejsemnou

Dárky celoročně: Proč bychom měli přestat omezeně dávat radost

Vánoce jsou obdobím, které většina z nás spojuje s radostí, láskou a dáváním. Tradice obdarovávání se však mnohdy omezuje pouze na tento svátek a několik dalších speciálních příležitostí, jako jsou narozeniny nebo výročí.

1.11.2023 v 9:24 | Karma: 10,49 | Přečteno: 153x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, zároveň ale i ochranu zemědělců v...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26,  aktualizováno 

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Začaly vypovídat poškozené. Vyslechnout si je Cimický k soudu nepřišel

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  12:47

V případu psychiatra Jana Cimického, který čelí obžalobě z několika znásilnění a desítek případů...

Jste pryč, když jiní umírají? Ukrajinci v branném věku přišli o konzulární služby

23. dubna 2024  12:37

Ukrajina přestala poskytovat konzulární služby ukrajinským občanům v branném věku, kteří pobývají v...

  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 799x
Něco o mé osobě? nic co by stálo za zveřejnění