Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Viz třeba forbína Wericha s Horníčkem:

"W: Samosebou, že dlouholetým soužitím manželů dochází k názorovému srůstu. Názory, které původně jsou dosti daleko od sebe, se stále sbližují a sbližují, až konečně ty její nabydou vrchu. Ovšem já jsem tomu čelil už od svého mládí – já jsem dlouho ženat my jsme se dohodli s mojí paní, že budeme o všem rozhodovat společně. Ona rozhoduje o těch maličkostech a podružnostech, a o těch velikých, zásadních věcech rozhoduju já.

H:To je velmi moudré řešení. A prosím vás – ty podružnosti ?

W: No podružnosti ... jako například: co s penězi, které vydělám, že ano, kdy mám odejít z domova, kdy se mám vrátit, co na sebe, kdy bude oběd, kdy bude večeře, kam večer ... A tydle maličkosti běžné ...... rozhoduje paní. A takový zásadní věci ...

H: Například ?...

W: Jako například: jaký je náš poměr k Tajwanu, to dělám já.

1 0
možnosti
LJ

Zkoumat přínos partnerského vztahu ve srovnání se singl a nezmínit při tom děti považuji za poněkud vedle.

1 0
možnosti
MR

Spíše otázka na tělo, co vás vede a proč si myslíte že je potřeba řešit osobní rozvoj, anebo něco jiné, třeba životní moudrost danou, tlakem života ... .

Osobní rozvoj to je jen o vaší hlavě a mozku který si sám prochází touto fází, vývoje, je to etapa, kterou aktivuje naše doba a celkem unikátní podmínky které nejsou jinde na světě.

Takto jen manipulujte s druhými a vkládáte jim vlastni vzorec pohledu, danou touto fází vývoje vašeho mozku, v určitém životní prostředí a cestě.

Není potřeba žádných trenažerů, tím je sám život a zpětná vazba.

Pak tu je ještě naše životní nastavení, vzorec, manuál a tím je horoskop narození, a zde je podobný problém, a to že zde vlastně není zatím nikdo, kdo by do fáze vývoje mozku, tak aby do toho nevkládal, sám sebe svoji sebeprespektivu a lidský formát existence, který patří k jiné, historické evoluci a cestě v přírodě, v kmenu, rodině a osudovosti všeho.

Cesta jak z toho ven, je učit se z chování, myšlení, řeči, používání slov ... , toho druhého rozpoznat jeho vzorec vývojové fáze mozku, tam kde je.

Těch fází zde není mnoho, jsou stabilní a vlastně i celoživotní, neboť k dalšímu vývoji je potřeba nesmírný životní tlak, a myriády informací, zkušeností, tak že nakonec mozek dojde do stavu, kdy za vším sám rozpozná určitý jednotící vzorec všeho, a to z několika zákonů, principů, cyklů, fází a sám se tzv. stáhne na pozadí, ztiší, a to už budeme mít celostní další vědomí Nadvědomí.

0 0
možnosti
MB

Coby zvídavý důchodce jsem na základě Vašeho článku začal na webu pátrat, o co jsem zase v minulosti přišel a v naprosté nevědomosti se spokojeně dožil svého dědkovství.

A ejhle, já se nerozvíjel...

Já se jenom snažil dělat věci tak, abych byl spokojený nejen já sám, ale i další lidé okolo mne.

Takže teď se to musí lidem nelejvat do hlavy pod názvem osobní rozvoj. Zaplať si kurz, my ti to vysvětlíme, jak máš růst. Osobně nebo osobnostně, na tom nezáleží, hlavně si kup knihu nebo přijď na školení.

Pěkně to popsal tady jeden pán:

https://michalozogan.cz/osobni-rozvoj-ne-diky/

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 799x
Něco o mé osobě? nic co by stálo za zveřejnění